donderdag 28 mei 2015

Beetje luie blogger....


Er wordt gequilt, ik vind dat een prettige bezigheid.  Dit keer heb ik weer eens geprobeerd om met de ring door te pitten, maar het is echt niet mijn ding. Ik probeer het iedere keer weer, het lijkt me zo chique om met zo'n ring op je schoot mooie kleine steekjes te kunnen maken. 

Ik doe het met een ingepakte baksteen om de quilt vast te houden, zodat je de quilt strak kan trekken, op een niet te hoge tafel ( of op een hoge stoel). 




Vandaag zag ik dat de baksteen er wel heel erg lomp bijligt en dat het toch eens tijd wordt dat ie er wat charmanter uitziet en bijna de naam "plombe" kan verdienen.

Ik heb een lade met allemaal bewaarde handwerkjes. Die niet specifiek ergens voor dienen of nooit zijn afgemaakt.




En zo is er niet zo veel gequilt,  maar is er wel een soort kruikenzak gemaakt voor mijn steentje. 










1 opmerking:

  1. Leuke oplossing. Ik zag van de week bij iemand, die had de deurstopper gebruikt als contra gewicht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen