dinsdag 13 mei 2014

Inventariseren, moet ik dat willen ?

Terug van een fijne vakantie,




klaar met de was, nog niet de tuin gedaan, want het is me te nat en ja dan mag  moet ik toch echt wel weer wat leuks gaan doen..... 

Voordat we weggingen was ik met van alles tegelijk bezig. De rooie quilt, superleuk; een babyquiltje voor de kleine van onze neef en nichtje,

 

 een cadeautje,


de mandjes, de hartjes en wat te denken van de bloggersquilt, en een probeerseltje met de blokken van de Jane Austen- blokken. Ook de randjes geprobeerd bij te houden; een tweetal babymutsjes gebreid en natuurlijk zitten denken aan de babyquilt voor onze op komst zijnde kleinzoon.

Om mee te nemen op vakantie had ik een plunjezak met werkjes klaargelegd, en toen we daadwerkelijk gingen inpakken, nadat we ook nog een leuk feest hadden bijgewoond van een afgestudeerde zoon, toen heb ik in een vlaag van wijsheid, het  doosje met voorgeknipte mandjes meegenomen en verder niets.


En in de vakantie heb ik niets gemist. Gewoon de dagen laten gaan zonder dat er iets af hoefde of zelfs moest. Verstandig he? 

En nu heb ik moeite met weer wat oppakken, wat moet en wat mag? Wat heb ik allemaal op de rol staan?
Ga ik alles eens op een rijtje zetten? Inventariseren?





Ik zit nog in de vakantiemodus ben ik bang, niet vooruit te branden....










7 opmerkingen:

  1. Na een vakantie moet je altijd even weer "landen" vind ik, Beetje verwerken van alle indrukken en dan langzaamaan komt de zin in handwerken (en welk werkje je pakt) terug. Dat komt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch een leuke vakantie voor je geweest zonder verplichtingen.En je je viervoeter heeft ook echt vakantie gehad,zo te zien op de foto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker volhoude dat vakantiegevoel, het ritme komt vanzelf weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n vakantie! En je hondje, wat een schatje. En ach, de inspiratie komt vanzelf terug, Geniet eerst nog lekker na van je vakantie.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het moeten wordt is het volgens mij geen hobby meer!!!!!
    Liefs en dikke knuffel van je zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De arbeidsvitaminen slaan vanzelf weer toe, jij bent zo'n bezig bijtje, geniet maar even van de vakantiemodus, voor je het weet ben je er weer uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carin, wat leuk dat je hem ook gaat maken. Ik houd het in de gaten!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen