maandag 14 januari 2013

Weer met beide benen op de grond


Na de leuke reacties op de foto's in mijn jonge jaren, toch maar weer over op de orde van de dag. Ben ook best tevreden met de grijze en rimpelige verzie, mocht wat minder krakkemikkig wezen, maar mij hoor je niet klagen.

Bij het doorzoeken van de oude albums kwam ik ook deze gouwe ouwe tegen, met dit winterse weer wel een toepasselijke illustratie. Ben het niet zelf, maar het zijn mijn ouders begin 1940.





Ben wachtende op een keuze die ik moet maken welke quilt ik wil maken, even mijn siggy patronen aan het aanpassen. Moet zorgen dat ik er een paar op voorraad heb, zodat ik meteen kan reageren.
 








 Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto van je ouders, echt eentje om te koesteren! En zeker toepasselijk vandaag ;)! Leuk zeg, je huisjes, en wat een idee om op deze wijze zelf patroontjes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Carin, wat een prachtige foto van je ouders. Enig. Heb meteen even doorgescrolld naar je foto als 21 jarige. Woh, wat een leuke spontane meid. Top. Zo leuk om die foto's te zien. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Carin voor je lieve, persoonlijke commentaar op mij 21 jarige post. En wat een prachtige foto van je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke blije foto van je ouders, lekker spontaan! Wat een schattige geborduurde huisjes, als ik het goed begrijp is dit je eigen thuis? Enig!

    BeantwoordenVerwijderen