dinsdag 3 juli 2012

Alweer verrassingen :)

Kreeg ik vorige week zomaar hele leuke kaartjes, vandaag kreeg ik een prachtige siggy en een pakje wat ik wel zelf besteld had, maar waar ik erg blij mee ben.

Lupineke  "poppetjes"  (klik)heeft op haar blok al vaak haar "seizoenpoppetjes" laten zien, ze zijn niet al te groot en erg mooi. Ze komen uit het boekje van Mieke Stender "Een heel jaar rond", wat niet meer te verkrijgen is.


Elke keer kijk ik bij de internetboekenwinkel en deze keer was het raak, tweedehands te verkrijgen.
Vandaag zat het bij de post en er zitten al patroontjes in.
Reuze blij en ik kan aan het werk :)

4 opmerkingen:

  1. Ik ben geen viltmens maar de poppetjes zien er leuk uit!
    Ennuuuh alles oké hoor ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De aanhouder wint. Jij kunt aan de slag en laat je zien wat je maakt?? Veel plezier er mee. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, die vilten poppetjes! (heb het al meerdere malen geprobeerd, maar echt leuk worden ze bij mij nooit!) Succes, ben benieuwd!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen