vrijdag 1 juni 2012

Ben ik weer...

 Was er even niet, maar daarom niet minder bezig geweest.
Zowel aan de "groene" gewerkt voor de kinderen als aan deze "simply2M".

De groene schiet aardig op, mag op de machine, maar daarover een andere keer.

 Deze wordt met de hand gedaan en ik geniet er zo van, dat ik daar tijd voor heb. Maak de blokken wat door elkaar en heb nog niet uitgedokterd hoe en wat ik er mijn eigen stempel op ga drukken. De kleuren al wel, maar ga ik er sashings langs maken, hoe groot wil ik dat "ie" wordt?  Heerlijk om over te mijmeren.....



4 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè, om zo te mijmeren over je quilt in wording. Ik zie het voor me. Jij lekker in de stoel met je handwerkje en dan je gedachten laten gaan...... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooie quilt!
    Groetjes van Hennie die even bij je 'op bezoek 'kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je gaan volgen; dan hoef ik niets te missen. Moet wel bekennen dat ik niet al te veel verstand van quilten heb.....maar ik bewonder mensen die deze hobby hebben. Erg mooi om te bekijken. Ik zou wel van alles willen doen op handwerkgebied, maar je moet een keuze maken. Hoef niet meer buiten de deur te werken, maar drukte genoeg..... Ben bezig met een linnen weefsel en dat is een hele klus.
    Leuk om je blog te bekijken; in het afgelopen weekend heb ik daar eens lekker rond gesnuffeld. Tot een volgende keer en de groeten van Willemien út Fryslân.

    BeantwoordenVerwijderen