donderdag 16 februari 2012

Het gaat beginnen....

Als het goed gaat en ik het goed gedaan heb, dan is dit mijn eerste bericht op mijn blog.

Toen ik op google " quilten " intoetste kreeg ik vele hits, allemaal enthousiaste quilters met een eigen blog. Het begon met het blog van Wieke en het was meteen raak met de "gebreide kerstballen", en dan met de aankondiging dat we eieren kunnen gaan breien. Ik had van mijn zusje het boek en startersset gekregen voor de kerst en daarvan genoten.

Maar van het blok van Wieke, kwam ik ook op andere blogs en voordat ik er erg in had, werd ik wakker..... had ik niet overal handwerken liggen en overal lapjes en "on-affe" knutselwerkjes? .... en hebben de andere bloggers dat niet ook en vinden ze dat niet erg, maar juist heerlijk? 
Ja eigenlijk moet je ervan genieten en niet gaan stressen dat iets nog niet af is en je eigenlijk ook dat andere zo leuk vind om te maken...

Dus bloggers dank zij jullie ga ik ervoor... met al die werkjes aan de slag... ( eerst maar eens verzamelen)

2 opmerkingen: